Pazar, Kasım 21, 2010

"Taylor Momsen" Bu kızda iş var sanki ha?

Image and video hosting by TinyPic


Taylor Momsen, evet, kendisi gossip girldeki küçük-bakmayın küçük olduğuna; dizide ne numaralar çeviriyor ahah-kardeş Jenny. Taylor set dışında müzikle de uğraşıyor ve kendisinin The Pretty Reckless adında bir grubu var. "The Pretty Reckless" adında bir demoları ve "Light me up" adlı bir albümleri var ayrıca "Kick Ass" filminin OST'sine katkıda bulunmuşlar. Yakın zamanda-Aralık ayı gibi-Türkiye'de de bir konserleri olacakmış. Detaylar henüz belli değil.


Taylor Momsen'ın bi grubu olduğunu ilk duyduğumda gayet ön yargılı bir şekilde "amaan sesi filan güzel değildir bunun, tarz anca, şöhretini kullanıyor" şeklinde klibi açtım ve dinlemeye başlayınca cidden hakkını verdim, evet, hatunun sesi güzel^^ Gerçekten güzel^^ Şarkıları da dinlenebilir buldum. Taylor'ın tarzını oturtmuş olduğunu görüyorum.Yalnız bazı noktalarda Taylor'un özenti davrandığını düşünüyorum -Courtney love, maybe?-Ayrıca o kadar fazla soyunmamalı -pek cılız hanfendi :D- tamam Rock müzikte bir edepsizlik vardır ama, Bu Kadar Değil! Totale bakacak olursak, dinlenebilir bir grup, görsellik de var, hadi bakalım^^






Özellikle bu klipleri çok hoş ^^





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder