Pazartesi, Kasım 22, 2010

Just you know why...

Image and video hosting by TinyPic

Geçenlerde biricik kankitom cansu'nun doğum günüydü; ben de kendisine hediye bakarken clariesde panda beresi gördüm-cansu çok sever pandaları- direk atladım altım tabi, pek tatlı bişeydi kendisi. Hediyeyi verdikten sonra pek şirin bereyle resim çekinmeyi de ihmal etmedik. Keşke arkadan "Just you know why" da çalsaydı :D Görüp görebileceğiniz en iyi panda cosplayidir bu :P:P


Bu da tam ortalığı yıkıp dökmeden önceki masum bakışlarım :D
Image and video hosting by TinyPic

"Never say no to Panda!"
Bahsettiğim şarkının geçtiği reklam. Bilmemek değil öğrenmemek ayıp ;P ve yeniden izlemek isteyenler için^_^

4 yorum:

  1. bere süpermiş. bugün okulda öğrencilerle panda resmi falan yaptık.ne tesadüf:)
    panda yılı falan mı yoksa:p

    YanıtlaSil
  2. Panda revaçta hakkaten bu arada ^^ Heryerde panda tişörtleri, kulaklıkları bilmemneler. Panda figüründe bi artış var(Artis mi? Ne artisi?)
    Öğrenciler vs. Ana okulu öğretmeni olmak? Zor olmalı :) Zevklidir ama :)

    YanıtlaSil
  3. Ohaaa supermis! Hemen gidip biz de alalim.. Goruyorum ki Asli da cok begenmis.. Kankamdir kendisi.. Diyorum ki ikimiz de birer tane alsak panda kardesler olarak dolassak sosyal bilinc yaratsak fena mi olur 

    YanıtlaSil
  4. Blogger kankaları^^ ah, süper! Benim yakın çevremden blog yazarı kimse yok. Özendim size şimdi :)) Bere yakın anneanne-babaanne-teyzeye de ördürülebilir ^^ Sonra da Just you know why diye gezilir ;D

    YanıtlaSil