Pazar, Aralık 19, 2010

Kuroshitsuji ^_^

Bloga yazı girmeyeli bir hafta olmuş! omfg o.O Hemen suçluluk duygusuyla mazeretlerimi sıralayayım mihihih. Öncelikle Death Tribute için koşuşturduk; hergün stüdyo hergün stüdyo, onun dışında yeni grup teklifleri ve benim içlerinden kabul ettiğim bitanesi ile ilgilenmeler, hazırlanmalar, gruba adapte olma çabaları, son olarak da sınavlar ötesi-bizim okul vize haftası yapmıyor ve okul açıldığından beri neredeyse her hafta ve haftada 2-3 sınavım quizim bişeyim var kesin, baydım, ağliyciiiim mühühühüh- Eeeeh bu kadar dert yandıktan sonra posta geçelim dimi? 

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Kuroshitsuji. Kendisi şuana kadar izlediğim-kendi türünde-en iyi animedir. Wikipedia kendisinin türünü Action, Drama, Tragedy, Crime Fiction, Dark Fantasy, Historical Fantasy, Mistery Fiction, Supernatural Drama olarak tanımlamış, doğru da demiş. Hepsi var bu animenin içinde ^^ (pazarcı gibi hissettim kendimi bunu yazarken skdcnksdcn) İngilizce adı "Black Butler" ve konu-çok klişe olsa da-bir ruhunu şeytana satma hadisesi.
 Ciel Phantomhive, şehrin-belki de ülkenin idk-en önemli oyuncak, şeker ve yiyecek üreticilerinden olan soylu bir ailenin oğlu. Ailesinin öldürülmesinden sonra intikam için yaşayan Ciel, ruhunu şeytana satarak Londradaki olayları bir bir ruhunu sattığı supernatural-daha doğrusu demonic- güçlere sahip Sebastian sayesinde çözmeye başlıyor. Olaylar Londrada Victorian döneminde geçiyor. Özellikle "Karındeşen Jack" gibi tarihi olaylara yaptığı göndermelerle izlemesi çok zevkli bir anime haline geliyor Kuroshitsuji. Kurositsuji 2009 yapımı bir anime ve Kuroshitsuji 2 ise 2010da çıktı. Onu bitirir bitirmez de bi post hazırlıyciiim. Şimdilik fotosunu koymakla yetineyim^_^


Image and video hosting by TinyPic

TR tanıtım: anime.gen.tr
Kuroshitsuji @ Wikipedia (ENG)
kuroshitsuji.wikia.com (ENG)

4 yorum:

  1. Oooo çok lezzetli görünüyor. Hemen izlemeç...

    YanıtlaSil
  2. ben de ben de! 2011 yılını multimedya canavarı olarak geçirmeyi çok ciddi şekilde planlıyorum ve işbilenden yüksek notlu animeler bu süreçte önemli bir yer tutacak.. fotoğrafları sevdim.. not edelim!

    YanıtlaSil
  3. Tavsiye olunur, şu işlerimi halletsem hemen 2.sine yardırıcam ben de

    YanıtlaSil