Salı, Şubat 01, 2011

Tatil "Post"uyum ben esasen.

Tatil başladı, notlar geldi. Tatil başlar başlamaz da amma gezdim tozdum, bugün babama bi kıyak geçip evde kalayım ve evdeki işlerimi halledeyim dedim. İşlerimden biri de unuttuğum blogumu hatırlamak tabi ^^ Evde kalmamın en etkili nedenlerinden biri de mütüş şekilde hasta olmam şuan. Eveeet, perşembe gününden beri tatilim ve hiçbişey yapmadım :/ Dinlendim diyelim, hayır yoruldum; ama sosyalleştim biraz, iyi oldu, ihtiyacım vardı. Yıllardır Ankara'da mekan mekan gezdiğim caddenin içinde şuan takılmaktan büyük zevk aldığım Voodoo Blues'da geçti çoğu günüm. (Eee ağır metalciydik ya eskiden, gitmezdik öyle blues mekanlarına filan. Fuck off efenim) Ha corvus varmış bide oraya da ilk kez gittim; artık eş dost bizi biyere götür dediği zaman buralara takılıyorum, cidden hoş mekanlar.
Bir de bu arada alışverişin feci dibine vurduk annemle indirim sezonu diye, yoo indirimde olmayanları da aldık :D Görmemişin malı olmuş sıtayla hepsini paylaşıcam burda oh oh.

Koton'dan indirimden aldığımız steampunk accessories

Military ^^ ortadaki annemin dizaynı, sağdaki süper ucuza collezione'dan, çanta ise Tunalıdan Venna Butik'ten

Claries'de robo-kolye buldum yihaaa ^_^



Sonra napıcam? İstanbul'a gidicem, Eskişehir'e gidicem. İstanbul için biletimi aldım bile, perşembe ordayım ^_^ Tayfun Talipoğlu gibi bildiririm size oralardan, Keep in touch man!
Bunun dışında tatilde naaaptııııııııııııığğm, he, şey, evet, GUITAR HERO! bu mütüş zevkli bişey ya ^_^ oynadıkça oynadıkça daha bi zevkli, siz siz olun davulu başkasına kaptırmayın^^ Her türlü düelloya açığım belirteyim, lakin müzisyen (:P) geçmişimin olduğunu da belirteyim, öyle acemi sanmayınız ^^ Koştum, bas çalıştım, kitap okudum, gazete takibi filan... Günlerim böyle geçiyor işte. (Tatilde hiç bişey yapmadım diyen insana bakar mısınız :D)

Eee bundan bize ne filan diceksiniz. Haklısınız. O yüzden bu günlük kısmını geçiyorum. Bu kısım sonradan kendimin okuması içindi. Şimdi de siz "follower"larıma müjdeli haberi veriyorum: Ankara'nın en yaratıcı şahsiyetlerinden birini Blog dünyasına kazandırıyorum! O kim miymiş? işte burada!!

2 yorum:

  1. ohannes! dağıtmışsınız ankarayı yahu!
    hepsini ayrı ayrı çok beğendim.. güle güle giy beybi..
    koton hakkaten kendini aştı.. ne güzel şeyler onlar öyle..
    yeşil ceket favorim..
    bi de şu robot kolye! ah ulan bi benim mi karşıma çıkmıyor bu veled annamdım ki! >_<

    YanıtlaSil
  2. Yavrum bu daha çok küçük bi kısmı :D Bizde resmen anne-kız alışveriş bağımlılığı var :D

    YanıtlaSil