Perşembe, Kasım 25, 2010

My top 5: Steampunk Objects

Image and video hosting by TinyPic
(Natalie Dee)

Kahverengi!! Steampunk!! Neredeyse sonbahar bitecek, ben hala kahverengi hissediyorum. Herşeyim kahverengi, çarklı, buharlı olsun istiyorum. Girl Genious olmak istiyorum.... Nette gezinirken birçok şeyin steampunk versiyonuna rastlıyorum, hepsini gördükçe içim gidiyor :( Ben de mi uğraşsam dişliyle, hurdayla vs diyorum. Sonra kendime gelip vazgeçiyorum tabi :D Ama ne kadar da güzeller!!

Image and video hosting by TinyPic

Şöyle gezsem ya...(Bu fotoğraf baya önce bi gazetede yayımlanmıştı, babam getrip göstermişti fotoyu bana sen bunları seversin diye, skdjnksldc)

İşte sıralama...

5)Steampunk Motorcycle

Image and video hosting by TinyPic

Yanıma alayım ben bunu, gece gündüz steampunk bişiyler üretsin ama! -hayale gel-

Image and video hosting by TinyPic



4)Steampunk Owl

Image and video hosting by TinyPic

Genelde tüm steampunk hayvanlar süper oluyor ama özellikle ben bu baykuşa bayıldım. Baykuş sevmemden belki de.



3)Steampunk Laptop

Image and video hosting by TinyPic

Yok artık lebron james! Netbookunu da yapsınlar bunun :P


2)Steampunk Guitar

Image and video hosting by TinyPic

Ben de basımı mı çevirtsem böyle steampunka :P



1)Steampunk Darth Vader

-İmperial March- Dııııt dıııt dııııt dıt dıdııııt dıt dıdıııııt :P

Favorim değişmez, değişmeyecek! Steampunk Star Wars ve Steampunk Ghostbusters 1 nümerodur. İşte o kadar ^^

Image and video hosting by TinyPic


Steampunk Nedir? İlgili yazım için Buraya tık^_^

2 yorum:

  1. Steam punk gerçekten çok hoş ve yaratıcılığa açık bir tarz.Üzerinde çalışmalı yahu, üretmeli bir şeyler :) bass'a dokunma sakın yazıktır bebeğe :D

    YanıtlaSil
  2. Ehehe valla doğru yazık bebeğime ^^ Steampunk kolye yaptım ben durur muyum hiç XD takıyorum arada sevindirik oluyorum çok :D Bişeyler daha yapıcam kullanmaya yönelik^^ sonra takınca giyince iyi hissediyorum kendimi ^_^

    YanıtlaSil